Satul şi plaja din Pefkari

Plaja din Pefkari



Pefkari este un sat în sud vestul insulei Thassos, situat între Limenaria şi Potos.  Am ales această plajă ca să ne bucurăm de apusul soarelui şi pentru că ne-am gândit să abordăm plajele vedetă ale insulei dimineaţa, când sunt mai puţin aglomerate. Această plajă nu se află printre ele.  





Muntele Athos în zare





Ne-a plăcut foarte mult că în depărtare se vede muntele Athos.



Aici am mâncat




Plaja din Pefkari este mărginită într-o parte de un perete stâncos care îi dă mare parte din farmec. Marea şi porţiunea de la intrare este pietroasă şi se adânceşte destul de rapid pentru copii. Doar pe partea din spatele plajei (cam de la 5 m de mare) nisipul este fin şi plăcut. În apă am folosit tot timpul papuci speciali datorită pietrelor.












Satul este foarte mic şi are faleza plină de taverne drăguţe.


Peretele de piatră de lângă plajă este amenajat deasupra pentru plimbare, are băncuţe şi felinare şi este ideal pentru o plimbare după cină. Noi de aici ne-am bucurat de apusul soarelui.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu